News

Be first to know about events in out Opera

Львівська національна опера на Весняній конференції організації Opera Europa

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Василь Вовкун, генеральний директор-художній керівник театру разом із Остапом Громишем, фахівцем із міжнародних відносин перебували із візитом у м. Вісбадені, Німеччина.

Дирекція та колектив театру раді вітати на посаді нову очільницю організації Карен Стоун, яку вперше представили учасникам конференції.

У рамках події заплановано низку заходів, зокрема курси оперного менеджменту та півфінал Європейської премії з оперної режисури.

Василь Вовкун цьогоріч вперше серед членів журі, яке обирає режисера нової концепції постановки опери «Дві вдови» чеського композитора Б. Сметани на декількох локаціях. Фінал відбудеться у м. Бірмінгемі, Велика Британія, в липні 2023-го року. Прем‘єра запланована на 2024 рік, і відбуватиметься у трьох містах, серед яких і Львів.


Журі півфіналу Європейської премії з оперної режисури під головуванням Барбари Мінгетті, до складу якого входять Василь Вовкун, Алеш Бржезіна, Карен Стоун і Річард Вілласі.

Василь Вовкун поділився враженнями про перші дні Весняної конференції організації Opera Europa:
Перший день був достатньо насиченим. Під час загальної конференції ми познайомились з Карен Стоун – новою директоркою Opera Europa. Запросили її до Львова та запропонували відвідати наш театр.
Також відбулася зустріч стосовно грантів для українського оперного театру та реставрації Львівської національної опери з Генеральним секретарем асоціації «Culture Action Europe» – Ларсом Ебертом. Ввечері відвідали три одноактних опери Дж. Пуччіні під назвою «Il Trittico» («Триптих»), що об’єднує опери «Плащ», «Сестра Анджеліка» та «Джанні Скіккі».

Загальне враження від побаченого і почутого позитивне та практично робоче. Також дивує риторика німецьких інтендантів, зокрема Вісбаденського оперного театру, про те, що незважаючи на війну, Європа не може відмовитись від російського репертуару і російських виконавців. До речі, у його постановці “Il Trittico” провідні партії виконувала російська співачка.

У другий день ми були присутні на одній із дискусійних панелей, де мова йшла про формування репертуару в оперних театрах Європи. Також відбулися зустрічі з арт-директором Празької опери Пером Боє Гансеном, директором Мадридської опери Ігнасіо Гарсія-Беленгером, арт-директором Фінської опери Лілі Паасіківі, а також дирекцією Литовської національної опери.
День завершився переглядом опери «Oryx and Crake» («Орикс і Деркач») дансько-німецького композитора Сорена Нільса Айхберга.

    Our site uses cookies for information. You can read more on the privacy policy page.